Nowy kolor

Wiosna przybyła, ale nadal słoneczne dni można policzyć na palcach jednej ręki... Na szczęście dni są coraz dłuższe i to jest jakaś pociecha :) w ostatni weekend odgruzowałam balkon i teraz czekam , żeby spokojnie wybrać się na giełdę kwiatową i tam zaszaleć :) mam zamiar maksymalnie ukwiecić w tym roku mój balkon :)mimo, że wychodzi na południowy-zachód, udaje mi się na nim hodować coś więcej niż pelargonie :)
A w domu zagościły się dwa nowe kolory- w pokoju dziennym żółty, a w sypialni-róż. Powiem szczerze, że żółć przyszła całkiem nieoczekiwanie, kiedy robiłam zakupy w Ikei :) a jakże! Po prostu jak zobaczyłam te szaro-zółte poszewki, wiedziałam że będą one moimi ulubionymi. Poszewki żółte okazały się być ostatnimi w sklepie , więc cieszą tym bardziej. Kupiłam też miodową świeczkę, która niesamowicie pachnie, chociaż jeszcze ani razu nie była zapalona :)





Komentarze

  1. ładne połączenie szarego z żółcią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam balkon południowo-zachodni i wcale mu to nie przeszkadza :D Rośliny szaleją aż miło, a ja ciągle coś dosadzam/dosiewam :)
    Pozdrawiam z mojego "ogródka"...

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jaki żółty to wdzięczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, żółty nas zawojował :) ale tak naprawdę na plan pierwszy ciągle wysuwa się szarość i jej możliwości aranżacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koniec lata na wsi

Cytrusowa mikstura dla smaku i zdrowia

Kalendarz adwentowy- jak go zrobić, będąc pracującą na etacie matką ?