Biało

Za sprawą białych tulipanów i pojedynczych kuchennych naczyń zabieliło mi się w kąciku jadalnym w mojej kuchni. Naczynia kupowane w róznych sklepach nagle do siebie idealnie pasują:) najbardziej cieszę się z dwóch białych kubasów, kupionych za 3zł sztuka, każdy pojemny z wygodnym uchem. Żałuję, że nie kupiłam ich więcej, ale mąż jak już zobaczył te dwa pokiwał tylko głową z lekkim politowaniem ;-) ale polowanie jeszcze będzie :] z białej kolekcji mam jeszcze kilka innych przedmiotów do pokazania przy innej okazji.
A teraz zapraszam do obejrzenia pięknych kwiatów :) w tym kolorze jeszcze tulipanów nie miałam....

 Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Ślicznie wyglądają tulipany :)
    Chyba białych jeszcze nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u ciebie. Tak świeżo. Jednak co biel to biel:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wyglada razem przepieknie! *kocham biel*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie powiało bielą:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Białe tulipany są śliczne, zapraszam do mnie ...też zdobią mój post Gosia z homefocuss.blogspot.com Miło mi będzie gościć Cię w moim gronie

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za miłe słowa:) białe tulipany do dzisiaj pieknie wygladają a ja zachorowałam na połączenie bieli i zieleni i myślę, jakby te dwa kolory do mieszkania przemycić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pszczółko zapraszam Cię do mojego grona obserwatorów Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koniec lata na wsi

Cytrusowa mikstura dla smaku i zdrowia

Kalendarz adwentowy- jak go zrobić, będąc pracującą na etacie matką ?