Stara szafa

W moim posiadaniu znalazły się dwie stare szafy. Mniejsza z nich, to bieliźniarka, stojąca w sypialni. Druga na razie stoi na wsi i ją pokażę innym razem.
Szafa taka marzyła mi się od bardzo dawna, więc byłam wniebowzięta, kiedy ktoś na tym forum chciał ją sprzedać :) Pozostało sprowadzić szafę do domu i znaleźć jej miejsce. I stoi. Mam plan pomalować ją kiedyś na biało, ale to dopiero wtedy, kiedy ktoś mi podpowie, jak nie zniszczyć przy okazji drewna. Bieliźniarka stoi i cieszy oczy, jest drugim najstarszym sprzętem w moim domku :)

Komentarze

  1. Śliczna, uwielbiam stare meble:)Mnie osobiście szkoda by było pomalować ją na biało, stare meble mają dużo uroku nawet wtedy , kiedy są poniszczone , a ta bieliźniarka wydaje się być świetnie zachowana i ma ładny bardzo naturalny drewniany kolor:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. super nabytek.bardzo mi sie podoba zarowno w tym wydaniu jak i w bieli bedzie ladnie wygladala.wiec masz twardy orzech do zgryzienia ktora opcje wybrac.
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie...NIE MALOWAĆ !!!!taka właśnie jest cuuuudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ok, nie będzie malowana:) za to jutro dorzucę więcej fotek tego cuda :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koniec lata na wsi

Cytrusowa mikstura dla smaku i zdrowia

Kalendarz adwentowy- jak go zrobić, będąc pracującą na etacie matką ?