Szybkie ciasto z rabarbarem

W ubiegły weekend postanowiłam spróbować swoich sił w pieczeniu ciatsa z rabarbarem.
Przepis na ciasto:

1 szkl. cukru
2 szkl. maki
2 jajka
pół szkl. mleka
pół szkl. oleju
lyzeczka proszku do pieczenia
rabarbar

wszystkie skladniki wymieszac na gladka mase, przelozyc do formy, na górę pokrojony rabarbar, posypac cukrem. Ja chciałam na wierzchu stworzyć jeszcze kruszonkę, ale cosik mi nie wyszła i zrobiła się taka miła w smaku skorupka.
piekłam w 180 stopniach do "suchego patyczka".

Samkowało wszystkim :-) podałam do tego kawę i chłodnu kompot z pozstałej części rabarbaru.





Komentarze

  1. Proste i szybkie do zrobienia, no i jeszcze ładne do tego :) Co do tego że jest też pyszne, nie mam wątpliwości, bo bardzo lubię wszelkie ciasta z rabarbarem, a jeśli do tego jest jeszcze kruszonka to już pełen wypas ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koniec lata na wsi

Cytrusowa mikstura dla smaku i zdrowia

Kalendarz adwentowy- jak go zrobić, będąc pracującą na etacie matką ?